تورا چون تودوست میدارم

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

همیشه در سرم رویایی است که مرا دلخوش به زندگی نگه میدارد

رویای خانه ای که در آن نیلوفر و یاس کاشته اند

تورا چون ابر بهاری

تورا چون آرزوی ابرها

تورا چون باران

تورا چون تو

            دوست میدارم      

                                          



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت11:15---3 مرداد 1391
salam golam mr30 az webam didan kardi.weblage nazi dari khaili ghashange.bazam bia.booooooooooooooos

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت21:30---27 تير 1391
درون دل كه ناپيداست،
پراز زندان وزندانيست،
تورامحكوم دل كردم،
نميدانم دليلش چيست،
سبب شايدهمين باشدبدون تو نبايدزيست،

rasol
ساعت23:25---26 تير 1391
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒


راضیه
ساعت19:08---26 تير 1391
سلام ابجی جونم من هستم شما کم پیدایی منم دلم برات تنگ شده.

رضا
ساعت15:40---26 تير 1391
سلام رها جون.خوبی فدات شم؟!ببخشید تورو خدا سرم شلوغ بود.ازین به بعد سعی میکنم مرتب بیام.حتی آپ نکردم.دلم برات ی ذره شده بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,سـاعت 12:3 نويسنده رها
яima